Konunun Yazdırılabilir Versiyonu

Konuyu orjinal formatında görmek için buraya tıklayın

Yedinci Gemi Forum _ Yardım Masası _ film izleme

Gönderen: ydrr Apr 27 2011, 01:21 AM

ben bu işi beceremedim galiba. nasıl film izleyeceğimi bi türlü bulamadım. mesela MARY QUEEN OF SCOTS filmini buldum ama nasıl açılacağını bulamadım. yardımınız için şimdiden teşekkürler

Gönderen: hasta Apr 27 2011, 03:22 PM

Merhaba, öncelikle hoşgeldiniz cheers.gif

Bilgisayarınızda her türlü video dosyasını sağlıklı bir biçimde oynatabilmeniz için size tavsiyem şu adresteki codec paketini yüklemeniz ve beraberinde gelen Media Player Classic yazılımını kullanmanız:

http://www.cccp-project.net/

Gönderen: ydrr Apr 27 2011, 06:19 PM

QUOTE(hasta @ Apr 27 2011, 04:22 PM) *

Merhaba, öncelikle hoşgeldiniz cheers.gif

Bilgisayarınızda her türlü video dosyasını sağlıklı bir biçimde oynatabilmeniz için size tavsiyem şu adresteki codec paketini yüklemeniz ve beraberinde gelen Media Player Classic yazılımını kullanmanız:

http://www.cccp-project.net/

dediğinizi yükledim ama sorun bende galiba. filmi izlemek için nereyi tıklıyacağımı bulamadım. THE TUDOR dizisini izledikten sonra QUEEN ELİZABETH I filminide izleyince. ondan önce kraliçe olan MARRY SCOTS yani üvey kardeşini izlemez farz oldu. ama ne yazıkki sizin siteden başka h.çbir yerde bulamadım. bulduğum yerdede izleyemiyorum ne yazıkki. yardımcı olrsanız sevinirim. fazla bilgisayar kurdu değilimdir basit bi şekilde anlatmanızı rica ediyorum. saygılarımla.

Gönderen: R0BlN Apr 28 2011, 07:23 AM

Filmi buradan izlemeye çalışıyorsunuz anlaşılan. Yedinci Gemi bir online film izleme sitesi değildir. Filmlerle ilgili künye, fragman, konu, eleştiri, inceleme gibi bilgilerin ve altyazıların yer aldığı tamamiyle yasal bir sinema sitesidir.

Filmi başka kaynaklardan edinip altyazısını buradan ekleyebilirdiniz, ama bu filme ait Türkçe altyazı olmadığı anlaşılıyor.

Gönderen: denmona Aug 16 2011, 08:06 PM

evet,şimdi arkadaşlar internet iyi tamam ama sitelerin işleyişi-artık ona ne deniyodu unuttum yine- yani görünüşü,sanırım site haritası çok karmaşık olmııcak....ilk başta ben de lan acaba benim sitemden film izleniyo da ben mi bulamıyorum şu naneyi olayım vardı,sonra baktım heralde film yok,sadece yorum,yazı var kararına vardım...
neyse konuyu dağıtmaya başlamadan sonucu getireyim..pekii burdan edindiğimiz bir altyazıyı nasıl başka siteden indirdiğimiz bi filmin üstüne yapıştırıyoruz?olay nasıl oluyor,çok karmaşık mı?gerçi ben altyazıyı sevmiyorum aabi yaa..yıllardır cnbc canıma okudu zaaten,altyazı okumaktan film seyredemez,sahne göremez,en can alıcı bakışları,mimikleri takip edemez oldum artık...yaşlanıyor muyum? huh.gif

Gönderen: Roronoa Zoro Aug 16 2011, 08:38 PM

Herhangi bir şey yapmanıza gerek yok. Film ile altyazı aynı klasörün içinde aynı isimle olsun yeter.

Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)